Verlaagde igg3

Hallo ,
    Ik ben een mama van ons 1ste kindje det 24juni 1 jaar wordt. Vanaf de geboorte sukkelt hij enorm met zijn gewicht. Hij komt niet snel bij zat heel lang op p3 en zelf eens onder geweest en daar is een opnamen int ziekenhuis voor moeten gebeuren. Nu zit hij gelukkig op p10. Nu tijdens die periode toen hij onder p3 zat hebben ze van alles getest. Alles waz volgens de dokter in orde alleen zijn igg was te weinig. Volgens de dokter foutje van labo. Dus we moesten eenmaal hij 14dagen aan 1 stuk geen koorts maakt toch nog eens zijn bloed laten checken. Na heel lang wachten want hij had wel bijna elke week koorts is het ons gelukt.nu de dokter zij dat alles in orde is maar na het zelf zijn bloeduitslag te krijgen zagen we dat nu zijn igg3 te laag is … hij wordt ook vaak ziek en goed zien .. zelfs elke keer als we gaan zwemmen … na het zwemmen is hij zo ziek als een hond hoge koorts met perdolan zelfs 39 grade 4 dagen lang , dokter zegt altijd ja da zijn kinder ziektes ewa snot enzo … maar ik denk dat er meer aan de hand is , alleen willen ze mij niet geloven … wa vinden jullie ? Heeft er iemand die het verhaal herkent in wat ze zelf hebben mee gemaakt ? Ik heb raad en advies nodig ik weet het niet goed meer wat ik moet doen .. zeker als onze kinderarts ons niet serieus nemen …

Reageer
Reageer op: Verlaagde igg3
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief