Zoeken Vraag het forum

vage klachten, heel bang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fay

Goedemorgen dames en heren

Ik heb een snelle vraag. allereerst zet ik mijn symptomen even op een rijtje.

• ik moet al sinds 22 juli  ongesteld worden, het is nu 26 en het is nog steeds niet gebeurt.
    • misselijk, heel de dag door, ene moment is het heftiger dan de andere moment.
    • honger, dus ik eet wel, ook nog niet overgegeven of iets.
    • vaak plassen
    • droge mond / lippen, als ik water drink 1 minuut daarna voelt alles weer droog aan
    • Ik kan ook al een aantal dagen niet meer ontlasten, het komt er gewoon niet uit
    • buikkrampen en onderrug doet zeer

ik heb afgelopen zondag en maandag, toen ik 2 / 3 dagen overtijd was testen gedaan, allebei negatief.

Ik ben heel erg bang, want ik zit momenteel ook in het buitenland, zonder mijn vriend of ouders bij mijn oom en neven op bezoek in Amerika.

Als het geen zwangerschap is wat zou het dan kunnen zijn?

Oh lieve mensen, help mij aub! Herkent iemand de symptomen?

groetjes,

Fay

1 reactie
    Reageren
    Catootje

Je zal inmiddels wel weten of je zwanger bent. Het kan ook zijn dat je hormoonhuishouding ontregeld is.

Reageren
Reageer op: vage klachten, heel bang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.