- ano21 juli 2018 om 01:32
hey ,
heb laatst seks gehad maar de condoom scheurde heb gelijk de volgende dag binnen 24 uur de morningafter pil gehaald ( de EllaOne ) … werd maar niet ongesteld paar weken later gebeurde het zelfde dus haalde weer de morningafterpil ook EllaOne maar ik blijf maar niet ongesteld worden.. de maand is bijna voorbij en word maar niet ongesteld ?.. Hoewel ongeveer 4 dagen nadat ik de 2e pil had genomen kwam er wel bloed uit me tijdens het plassen en het afvegen? ik weet nu niet of dat mijn periode was maar ik denk het niet want het was echt weinig en ik had dat ongeveer 2 dagen toen 1 dag niet en daarna 2 dagen wel weer .. heb al een test gedaan daaruit bleek dat ik NIET zwanger was gelukkig.. ben super jong.. iemand die weet wat ik moet doen? en of ik WEL of NIET zwanger ben?3 reactiesReagerenAnoniem21 juli 2018 om 01:50Ik zou me er niet te druk om maken, de morningafterpil is een pil met erg veel hormonen in en kan er dus voor zorgen dat je lichaam wat ontregeld geraakt. Omdat je ze in dit geval twee maal genomen hebt in een korte tijdspanne van elkaar lijkt het me niet abnormaal dat je wat later/ onregelmatiger menstrueert dan anders.
ReagerenJohn (moderator)
21 juli 2018 om 01:55De menstruatie zou ook door de MAP kunnen uitblijven.
ReagerenCatootje21 juli 2018 om 09:43Bij een noodzaak tot de map slikken zou ik, bij een normale cyclus, ook kijken naar het moment in je cyclus. Kort voor je – normale – menstruatie is de kans erg klein. Als je cyclus al is ontregeld is door de map kan je daar ook niet meer op vertrouwen. Heb zelf een pessarium. Geen ontregelingen door hormonen en kan ook niet scheuren.
Reageren