- Do9 mei 2018 om 09:39
Hallo allemaal.
Sinds januari heb ik mijn spiraal eruit. Sinds die tijd heb ik besloten hormoon vrij te gaan. Ik word iedere maand netjes optijd ongesteld. Behalve deze maand.. Ik heb een ovulatie app die aangeeft dat ik 4 dagen over tijd ben. Dit heb ik nog nooit gehad! Ik heb gister en vanochtend een test gedaan allebei negatief.
Kan dit nog positief worden? Na hoe veel dagen test je Dat? Kan het zijn dat de menstruatie later komt door de warmte? Ook heb ik iets aan mijn bekkenbodem (spanning) , kan het hier mee te maken hebben?
Dankjewel alvast!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2018 om 10:09Het weer kan zeker invloed hebben op je menstruatie, en zeker als je dan ook nog niet voldoende zou drinken. Ovulatie apps zijn onbetrouwbaar. maar zijn ook bedoeld voor de ovulatie en niet voor menstruatie cyclus. Je zou toch zelf moeten weten of je al dan niet over tijd bent. Doe na het weekend een nieuwe test
ReagerenDo9 mei 2018 om 10:32Ja ik hou het zelf ook bij hoor. En had het zeker drie dagen geleden al moeten zijn. Aan te weinig drinken zal het niet liggen want drink 2,5 liter op een dag haha.
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2018 om 10:52Wacht nog even een paar dagen en doe dan een nieuwe test. Is die nog steeds negatief, ga dan naar de huisarts voor een bloedtest
ReagerenDo9 mei 2018 om 10:56Dankjewel ga ik doen!
ReagerenCatootje17 mei 2018 om 08:07Hormonale anticonceptie heeft een negatieve invloed op je eigen hormoonhuishouding en zorgt ervoor dat je tekorten krijgt aan diverse vitaminen en mineralen die belangrijk zijn voor je hormonen, waaronder zink.
Reageren