- stillehoop7 mei 2018 om 08:04
hallo allemaal. help mij uit de brand. ik ben al 15 maanden gestopt met de prik pil en al 12 maanden normaal ongestelt met een cycles van 31/35dagen. ik ben uit gegaan van 35 dagen ik ben nu 6 dagen overtijd. maar de clearblue test gaf vamorgen weer negatief aan. ik heb last van steken in mijn onderbuik/zij snel moe. humeurwisselingen en heel erge honger. zou ik toch zwanger kunnen zijn? wij hopen op een klein wondertje alleen de negatieve testen brengen ons grote zorgen. hopelijk hebben jullie een antwoord op mijn vraag xxx anoniem
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2018 om 09:06Het is eigenlijk nog te vroeg voor zwangerschapssymptomen. Maar als je meer dan een jaar bezig bent om zwanger te raken en het lukt niet, vraag dan aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog.
Reagerenstillehoop7 mei 2018 om 09:42tandor. ik ben net 2 maanden echt bezig om zwanger te worden. ik ben 6dagen overtijd en de clearblue test gaf niet zwanger aan. is het mogelijk dat ik toch zwanger ben? dat ik mischien te weinig hcg heb? ik ben anders nooit overtijd ik maak mij daarom echt zorgen. als ik morgen nog geen rode duifels heb ga ik langs de huisarts.
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2018 om 09:49Het zou kunnen. Een bloedtest bij de huisarts kan dan duidelijkheid geven
Reagerenstillehoop7 mei 2018 om 12:41tandor. ik heb de ha gebeld zij zegt dat ik vrijdag weer moet testen. komt daar niets uit dan moet ik maandag kom om te bloed prikken. toch heb ik nog hoop op een klein wondertje!
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2018 om 12:43Maar eens even afwachten dan
ReagerenCatootje7 mei 2018 om 14:25Gebruik van hormonale anticonceptie ontregelt je eigen hormoonhuishouding en zorgt voor tekorten aan diverse vitaminen en mineralen in je lichaam, waaronder zink. Dit herstelt zich niet zomaar na staken van het gebruik. om je hormoonhuishouding weer in balans te krijgen zou je advies kunnen vragen op natuurgeneeskundig gebied.
Reageren