- anoniem18 maart 2018 om 21:55
Ik heb last van PDS, maar ik kan nergens op internet vinden dat PDS ook echt zulke ‘schoppen’ in je buik kunnen geven? weet u of dit mogelijk is?
En hoe zit het met die bloeding die ik nu heb? zou die wel kunnen optreden tijdens een zwangerschap?
heeel erg bedankt voor de hulp
John (moderator)
18 maart 2018 om 22:06Als je last hebt van PDS dan is dat gerommel en het bewegen van je darmen toch niet zo vreemd.
Reagerenanoniem18 maart 2018 om 22:09nee, dat gerommel niet echt, maar af en toe echt die duidelijke ‘schoppen’. En hoe zit het met die bloeding?
en nog 1 vraag ( sorry), ik heb echt een heel soort gespannen gevoel op mn buik vooral als ik sta heel raar, kan dit ook komen door dat ik zo gestrest ben? en ik voel nu ook echt telkens aan mn buik
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2018 om 22:19De bloeding en het spannen gevoel kunnen met elkaar te maken hebben. En gevolg van stress en spanningen
Reagerenanoniem18 maart 2018 om 22:23oke bedankt. Maar wat denkt u over een zwangerschap op basis van dit alles nu?
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2018 om 22:24ik dacht dat ik daar toch duidelijk over was geweest!!!
Reagerenanoniem18 maart 2018 om 22:28ja maar met al deze andere klachten erbij?! raar buikgevoel etc
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2018 om 22:34Je kunt toch helemaal niet zwanger zijn !!!
Reageren
ik denk dat je er goed aan doet om eens met een psycholoog te gaan praten.anoniem18 maart 2018 om 22:48Het lijkt of mn buik wel boller begint te worden ofzo, of haal ik me nu echt dingen in mn hoofd omdat ik er zo op let?
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2018 om 22:52Ga nou maar naar de huisarts met dit probleem.
Reagerenanoniem18 maart 2018 om 23:30Tandorr nog 1 vraag ik hoop dat u me nog helpt. Ik heb terug gerekend en als het goed is was mijn laatste menstruatie 21 juli. 5 augustus had ik seks. Zou dit betekenen dat ik nu dan al 34 weken zou moeten zijn? dat krijg ik als ik op internet zo’n calculator gebruik…
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2018 om 23:48Je zou dan inderdaad al zover zwanger moeten zijn. Dus nog even en je zou dan gaan bevallen.
Reageren
ik snap alleen waarom je dit blijft uitreken. JE KUNT NIET ZWANGER ZIJN