Zoeken Vraag het forum

vraag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Ik heb last van PDS, maar ik kan nergens op internet vinden dat PDS ook echt zulke ‘schoppen’ in je buik kunnen geven? weet u of dit mogelijk is?

En hoe zit het met die bloeding die ik nu heb? zou die wel kunnen optreden tijdens een zwangerschap?

heeel erg bedankt voor de hulp

John (moderator)

Als je last hebt van PDS dan is dat gerommel en het bewegen van je darmen toch niet zo vreemd.

Reageren
    anoniem

nee, dat gerommel niet echt, maar af en toe echt die duidelijke ‘schoppen’. En hoe zit het met die bloeding?

en nog 1 vraag ( sorry), ik heb echt een heel soort gespannen gevoel op mn buik vooral als ik sta heel raar, kan dit ook komen door dat ik zo gestrest ben? en ik voel nu ook echt telkens aan mn buik

Reageren
    John (moderator)

De bloeding en het spannen gevoel kunnen met elkaar te maken hebben. En gevolg van stress en spanningen

Reageren
    anoniem

oke bedankt. Maar wat denkt u over een zwangerschap op basis van dit alles nu?

Reageren
    John (moderator)

ik dacht dat ik daar toch duidelijk over was geweest!!!

Reageren
    anoniem

ja maar met al deze andere klachten erbij?! raar buikgevoel etc

Reageren
    John (moderator)

Je kunt toch helemaal niet zwanger zijn !!!
    ik denk dat je er goed aan doet om eens met een psycholoog te gaan praten.

Reageren
    anoniem

Het lijkt of mn buik wel boller begint te worden ofzo, of haal ik me nu echt dingen in mn hoofd omdat ik er zo op let?

Reageren
    John (moderator)

Ga nou maar naar de huisarts met dit probleem.

Reageren
    anoniem

Tandorr nog 1 vraag ik hoop dat u me nog helpt. Ik heb terug gerekend en als het goed is was mijn laatste menstruatie 21 juli. 5 augustus had ik seks. Zou dit betekenen dat ik nu dan al 34 weken zou moeten zijn? dat krijg ik als ik op internet zo’n calculator gebruik… 

Reageren
    John (moderator)

Je zou dan inderdaad al zover zwanger moeten zijn. Dus nog even en je zou dan gaan bevallen.
    ik snap alleen waarom je dit blijft uitreken. JE KUNT NIET ZWANGER ZIJN

Reageren
Reageer op: vraag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.