- Ador30 augustus 2017 om 13:41
Hallo ik heb een vraag .
Ik ben ongeveer drie maanden aan de pil geweest , soms ben ik hem vergeten maar de laatste maand wel doorgeslikt zonder hem te vergeten . Mijn man is voor een tijd in het buitenland en dacht gelijk te kunnen stoppen dezelfde avond van zijn vertrek. Ik heb last van waterige afscheiding , wittig en veel slijm . Aandrang tot plassen en vreselijke moeheid en hoofdpijn. Wel heb ik last van bloedverlies gehad voor een aantal dagen nadat ik stopte met de pil . Dat is nu twee weken geleden , gelijk erachter aan . Een zwangerschaps test is negatief , heeft iemand antwoord voor mij ? Ik maak me druk .
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2017 om 17:24Misschien een urineweginfectie. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenO. N. T. Span17 september 2017 om 00:02”vrouwelijke ejaculatie: je kunt het inhouden, maar ook gewoon laten gaan”
Reageren



