- 12 dagen overtijd30 juni 2017 om 10:08
Hallo Dames
Ik heb eigenlijk even een vraagje ik ben 23 ik heb een regelmatige cyclus van 30 dagen sinds 1/5 jaar ben ik gestopt met de prikpil omdat ik veel bijwerkingen kreeg en een normale ongesteldheid hoe gek het ook klinkt gewoon miste.
Alleen nu ben ik 12 dagen overtijd ik heb gisteren 2 testen gedaan met ochtend urine maar deze waren negatief. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben. Ik ben gisteren van huisarts gewisseld en heb beide dezelfde vraag gesteld de oude zegt dat ik het nu wel zou kunnen zien en de nieuwe zegt het kan ook vanaf 2 weken zichtbaar zijn. Zijn er vrouwen die hier ervaringen mee hebben? Kan het zo zijn dat het HCG hormoon later pas zichtbaar word op de test?. Totaal onervaren hiermee hoop dat er misschien wat vrouwen zijn die dit hebben meegemaakt of mij hier iets over kunnen vertellen.
Onzekerheid is n bitch dat zeker
Mijn vriend is 33 en ik 23 het is niet ingewenst.
Groetjes Denise
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 juni 2017 om 10:21Het zou kunnen, dat je HCG nog net iets te laag is voor een DHZ test. Je zou je huisarts om een bloedtest kunnen vragen of nog enkele dagen wachten en een nieuwe test doen.
Reageren12 dagen overtijd30 juni 2017 om 16:03Hallo Tandor
Dankjewel voor je reactie dus het zou daadwerkelijk echt nog zo kunnen zijn dat je HCG hormoon gewoon nog te laag is. Soms hoor je op forums dat mensen via een bloedtest ook negatief zijn maar wel zwanger. Volgens mij kan dit niet. Dankjewel voor je antwoord ik ga volgende week dinsdag opnieuw testen.
Reageren