pil en narcose

Online ZorgZus

hoi, heb een galblaas operatie achter de rug en ben dus onder narcose geweest, kan dit invloed hebben op de werking van de pil? groeten jetje

Reageer

ja, en als het goed is heeft de huisarts of chirurg je dit verteld.

Reageer

die hebben dat dus niet vertelt, heb huisarts als nog gevraagd en die zegt dat het geen invloed heeft op werking van de pil

Reageer

Dan heeft je huisarts een fout gemaakt want het heeft wel degelijk invloed op de anticonceptie.

Reageer

Adfhankelijk van waar je zat. Als je in de stopweek zatdan kan de narcose geen effect op de pil hebben gehad.

Reageer

ben op donderdag geholpen en moest de vrijdag weer beginnen met nieuw stripje, raar dat huisarts dat niet weet

Reageer

ben donderdags geholpen en moest vrijdags weer met nieuwe stripje beginnen, dus....?????

Reageer

dus, heb je geen probleem 🙂

Ik heb een vraag.
    Ik ben vrijdag geopereerd aan mijn kaken, ook onder narcose, ik slik altijd prima de pil en ben nu halverwege de strip,
    Toch ben ik vandaag ongesteld geworden.
    Blijkbaar hebben jullie dus gelijk, met dat die 2 (pil en narcose) niet zo goed samen gaan.
    Kan ik daar nu nog wat aan veranderen, aangezien ik na de operatie onveilig (of nouja, vertrouwende op de pil!!) seks heb gehad.
    Ik zit niet te wachten op preken over double dutch o.i.d., ik wil gewoon weten óf er een vergrote kans is om zwanger te raken ofzo, ik zit er niet bepaald op te wachten ofzo vandaar.
    En Jetje, ook ik ben hierover NIET ingelicht.
    Iemand een idee wat ik er nu nog aan kan doen?
    Mvg
    Annemiek

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

hoi ik ben ook geopereerd geweest en mij hebben ze het ook niet verteld ik zat ook helve wege met een strip en ben na de laaste meteen weer begonnen aan de volgende maar ik ben niet tussen door ongesteld geworden na mijn operatie.
    maar ik weet niet of de pil bij mij nu wel of niet werkt wel ben ik twee maanden gestopt met de pil en ben na twee maanden weer begonnen en nu ben ik dus met de derde strip bezig en heb wel 1 keer in de tweede strip onveilige sex gehad wel heb ik na mijn narcose wel erg trek in eten gekregen voornamelijk in lekkere dingen
    maar na mijn narcose ben ik niet tussentijds ongesteld geworden dus de pil werkt bij wel gewoon goed geloof ik.

Reageer

Hallo,
    3weken geleden ben ik geopereerd aan mij galblaas en ben ook onder gehele narcose geweest.
    Na mijn operatie had ik nog 3 pillen om te slikken maar heb daarna de volgende strip geslikt dus ben niet ongesteld geworden.
    Daarna heb ik wel onveilig sex gehad en ben nu sinds 4/5dagen ontzettend misselijk.

Kan het zijn dat de narcose nog steeds invloed had op de pil???

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!
    Groetjes

Reageer

Hier hetzelfde verhaal. Onder algehele narcose geweest en enkele dagen later vertrouwende op de pil onveilige seks gehad. Ik was ten tijde van de operatie halverwege in mijn pilstrip. Weten jullie ondertussen al meer over de invloed van de narcose op de pil? Bijvoorbeeld hoe lang deze invloed voortduurt?

Reageer

En hoe zou narcose dan invloed moeten hebben op de pil?

Reageer

Naar mijn weten geen invloed, tenzij je antibiotica hebt gehad?

Reageer

mijn dochter heeft half februari narcose gehad ivm blindedarm...nu is ze zwanger en wil wel eens weten of dit idd door de narcose komt en je niet beschermt bent ondanks de pil

Reageer
Reageer op: pil en narcose
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief