Zoeken Vraag het forum

Gestopt met de pil na 15 jaar en nu veel ”jeugd”puistjes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mikkiiej

hallo,

Ik ben nu zo’n 2 maanden gestopt met het slikken van de pil na zo’n 15jaar het te hebben geslikt.
    Dit is in overleg met mijn huisarts om bepaalde redenen en daarbij komt ook dat mijn vriend en ik ook wel graag een kindje zouden willen dus het niet erg is als ik nu zwanger zou raken.

Ik merk dat mijn lichaam moet wennen aan dat ik geen pil meer slik en dus dat mijn hele huishouding eigenlijk ontregeld is, prima natuurlijk. Zo ook mijn menstruatie etc.

Echter.. sinds ik ben gestopt met de pil voel ik mij ineens weer een puber van 12/13jaar omdat sinds ik ben gestopt enorm veel ‘jeugdpuistjes’ in mijn gezicht heb. De 1 is niet weg of de andere zit er weer. Ik word er gek van!! zit helemaal onder…
    Kan dit dus komen omdat ik ben gestopt met de pil?? Is er iets aan te doen? Behalve dus de pil moeten slikken om t weer te regelen?
    Of vraag ik nu iets geks?! hahaha

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou inderdaad door het stoppen van de pil kunnen komen.
    Ga naar de huisarts. Die kan iets voorschrijven tegen de puistjes.
    Je kunt ook zelf eerst proberen ze te deppen met appelazijn.

Reageren
Reageer op: Gestopt met de pil na 15 jaar en nu veel ”jeugd”puistjes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.