- Anoniem5 oktober 2016 om 11:26
Heej, ik heb een implanon latenzetten in mei ongeveer hij moet er uit in 2019 maar toen ik hem heb gezet is mijn ongesteldheid opgehouden ik werd niet meer ongesteld vorige week had ik beetje veel stress en werd voor de eerste keer in de tijd da ik me implanon heb laten zetten weer ongesteld. Terwijl ik ongesteld was heb ik onveilig seks gehad ik ben nu heel erg bang dat ik zwanger ben kan ik zwanger zijn terwijl ik een implanon heb?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2016 om 12:14Er is geen reden om te denken dat je zwanger zou zijn.
Reageren
Je hebt een doorbraakbloeding gehad, dat heeft met zwanger raken verder niets te maken.Anoniem5 oktober 2016 om 14:10Nog een vraagje, hoe merk je of je chlamydia heb of een andere soa ?
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2016 om 14:16Als je denkt dat je een soa hebt, moet je een test laten doen.
Welke klachten er bij chlamydia kunnen voor komen ku je hier lezen:https://www.soaaids.nl/nl/soas/veel-voorkomende-soas/chlamydia
ReagerenAnoniem5 oktober 2016 om 14:43Nouja ik denk niet dat ik het heb mijn partner heeft nergens last van maar ik heb wel soms stekende pijn in me onderbuik. Meestal heb ik die pijn na de seks de dagen erna me vriend is best wel groot geschapen engaat soms wel diep mimisschien kan dat de reden zijn ? Dat ik de dagen na de seks stekende pijn in me onderbuik heb.
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2016 om 14:49Dat zou kunnen
Reageren