- Anoniem11 september 2016 om 09:59
Hallo, ik heb een vraag.
Ik ben heb dinsdag avond de laatste pil ingenomen ( ik had doorgeslikt en ben nu gestopt niet precies na een hele strip )
Nu ben ik zondagochtend nog niet ongesteld geworden.. ik ben wel in week 2, 2 keer de pil vergeten..
Moet ik een test doen? Of?? Help..9 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 september 2016 om 10:53Omdat je de pil doorslikt zouden de vergeten pillen geen probleem moeten zijn.
Reageren
Het is best mogelijk dat je menstruatie later komt. Ook dat kan door het doorslikken komen. Een test kun je doen, 2-2,5 week na de onbeschermde seksJAnoniem11 september 2016 om 10:57Denkt u dat ik dat moet doen als het uitblijft? Ik las ook op internet dat dat soms kon gebeuren? (Twijfels hier over) en wat als ik nu op de 6e of 7e dag nog ongesteld word wat moet ik dan doen?
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2016 om 11:15Je moet gewoon op tijd weer met de pil starten.
Reageren
Als je menstruatie er volgende week ook nog niet is, doe dan voor de zekerheid een zwangerschapstestAnoniem11 september 2016 om 11:18Hoe bedoelt u volgende week? Dus als ik dinsdag de pil weer neem dat als ik dan zondag nog steeds niet ongesteld geweest ben ik een test moet doen?
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2016 om 11:30Dat is idd wat ik bedoel
ReagerenIAnoniem11 september 2016 om 11:33Kan dat gewoon? Nog ongesteld worden (als ik het dan nog niet geworden ben) terwijl je al de pil weer slikt? Ik dacht dat je t dan sowieso niet meer werd, omdat je weer begint.
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2016 om 11:43Dat kan zeker.
Reageren
De pil zorgt ervoor dat je niet zwanger raakt, maar doorbraakbloedingen zijn altijd mogelijkAnoniem11 september 2016 om 11:48Dus kan altijd woensdag nog ongesteld worden?
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2016 om 12:03Dat zou kunnen
Reageren