Zoeken Vraag het forum

Moet ik een test doen???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb een vraag.
    Ik ben heb dinsdag avond de laatste pil ingenomen ( ik had doorgeslikt en ben nu gestopt niet precies na een hele strip )
    Nu ben ik zondagochtend nog niet ongesteld geworden.. ik ben wel in week 2, 2 keer de pil vergeten..
    Moet ik een test doen? Of?? Help..

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Omdat je de pil doorslikt zouden de vergeten pillen geen probleem moeten zijn.
    Het is best mogelijk dat je menstruatie later komt. Ook dat kan door het doorslikken komen. Een test kun je doen, 2-2,5 week na de onbeschermde seks

Reageren
    JAnoniem

Denkt u dat ik dat moet doen als het uitblijft? Ik las ook op internet dat dat soms kon gebeuren? (Twijfels hier over) en wat als ik nu op de 6e of 7e dag nog ongesteld word wat moet ik dan doen?

Reageren
    John (moderator)

Je moet gewoon op tijd weer met de pil starten.
    Als je menstruatie er volgende week ook nog niet is, doe dan voor de zekerheid een zwangerschapstest

Reageren
    Anoniem

Hoe bedoelt u volgende week? Dus als ik dinsdag de pil weer neem dat als ik dan zondag nog steeds niet ongesteld geweest ben ik een test moet doen?

Reageren
    John (moderator)

Dat is idd wat ik bedoel

Reageren
    IAnoniem

Kan dat gewoon? Nog ongesteld worden (als ik het dan nog niet geworden ben) terwijl je al de pil weer slikt? Ik dacht dat je t dan sowieso niet meer werd, omdat je weer begint.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan zeker.
    De pil zorgt ervoor dat je niet zwanger raakt, maar doorbraakbloedingen zijn altijd mogelijk

Reageren
    Anoniem

Dus kan altijd woensdag nog ongesteld worden?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen

Reageren
Reageer op: Moet ik een test doen???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.