- Anoniem14 juli 2016 om 22:03
Hallo allemaal,
Ik heb vakantie en mijn hoofd is gelijk helemaal in de war.
Ondanks dat ik een wekker op mijn mobiel heb ben ik vorige week woensdag en donderdag de pil vergeten!
Dit was de laatste pil van week 2 en de eerste van week 3.. echt onbegrijpelijk want het overkomt me nooit zeker gezien ik het altijd voor het slapen neem, maar op een of andere manier nu wel. Ander ritme denk ik.
Vrijdag heb ik seks gehad maar wel weer de pil genomen (ik kwam er toen pas achter!)
En dinsdag kreeg ik opeens een doorbraakbloeding..
Ik dacht dit gaat vanzelf weer over.. Ik heb ook besloten deze maand de pil door te slikken om sneller in een normaal ritme terecht te komen maar nou ben ik hem gister de laatste dag van de strip weer vergeten!!! Hoe dom kan ik zijn.
Nou zo dom dus. Vandaag begonnen met de 1e pil van de doorslik week maar ik heb nog steeds last van bloedingen..Wat moet ik doen? Stoppen? of Doorslikken?
En wanneer kan ik weer veilig seks hebben zonder extra maatregelen?1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 juli 2016 om 22:05Je moet in ieder geval doorslikken . Nadat je de pil 7 dagen achter elkaar hebt genomen is ze weer veilig. Je mag er wel GEEN meer vergeten..
Reageren