- Anoniem23 juni 2016 om 10:20
Hallo,
Ik ben sinds anderhalve maand weer aan de pil, en ben deze een paar keer vergeten.
Ik heb na een week de pil slikken een doorbraakbloeding gehad en na mijn eerste strip (in de stopweek) geen bloeding gehad.
Wel weer netjes aan m’n 2e strip begonnen, zit nu in de 2e week van die strip.
Maar ben de laatste tijd heel erg moe en heb meerdere malen per dag dat ik misselijk ben.
Heb voor de zekerheid vorige week 2x achter elkaar een zw. Test gedaan van cleurblue digitaal.
Daar kwam niet uit dat ik zwanger was.
Maar het zit me nog steeds niet lekker.4 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 juni 2016 om 14:35Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts.
ReagerenAnoniem23 juni 2016 om 18:58Ik heb vanmiddag toch weer een testje gedaan (van het merk Idyl), er stond bij dat je de test eigenlijk na 10 minuten niet meer moet aflezen.
Reageren
Ik dacht telkens een hele lichte streep te zien, maar dacht dat ik mezelf gek aan het maken was.
Nu keek ik 2 uur later en ik zie toch echt een lichtblauwe streep.
Nu ben ik aan het googelen geweest en lees dingen over een grijs indroogstreepje, maar deze streep is echt lichtblauw.
Wat moet ik er nu van denken ??
[attachment=5111]image_2016-06-23.jpg[/attachment]Anoniem23 juni 2016 om 18:59Op de foto ziet hij er alleen nog iets vager uit als in het echt
ReagerenJohn (moderator)
23 juni 2016 om 19:04Er stond toch duidelijk bij:
Reageren
dat je de test na 10 minuten niet meer moet aflezen. Alles wat je daarna ziet on onbetrouwbaar. Niet zwanger dus als er geen duidelijke blauwe streep is