- Anoniem12 april 2016 om 18:56
Ik ben gebruikster van Deso20.
In het begin van mijn strip (pil nummer 6) heb ik last gehad van een beetje diarree. Niet zeker of mijn pil nu nog in mijn lichaam zat, heb ik een tweede genomen. Ik wist echter niet zeker of de eerste er uit was… Dus het kan evengoed zijn dat ik die dag 2 tabletjes heb genomen.
Vandaag, anderhalve week later (in de derde week van mijn strip), heb ik 10 min na inname van mijn pil moeten overgeven. Niet veel, maar toch. Bang dat mijn pil er uit lag, heb ik een nieuwe ingenomen. Maar zeker ben je nooit; ik kan opnieuw evengoed 2 pillen binnenhebben op 1 dag…Dus: 2 keer voorgevallen in 1 strip tijd.
Nu mijn vraag: kan dit kwaad? Heeft dit gevolgen voor mijn bescherming tegen zwangerschap? (Ik heb 3 Ã 4 dagen geleden gemeenschap gehad met mijn vriend). Is mijn protectie nu minder? Of heeft dit hier geen effect op?
En andere bijwerkingen?
Beide extra tabletjes kwamen uit mijn reservestrip, dus mijn “originele” strip voor deze maand klopt nog volgens de dagen. Moet ik die nog allemaal innemen (tot op dag 21? Of heb ik dan te veel Deso20 binnen?)1 reactieReagerenJohn (moderator)
12 april 2016 om 21:27Als je steeds uit voorzorg een nieuwe pil hebt genomen is er niets aan de hand.
Reageren