Zoeken Vraag het forum

plotseling doorbraak bloeding nuvaring

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,
    Ik gebruik al jaren de nuvaring en heb nooit last gehad van een doorbraak bloeding. Nu 1 week na mijn stopweek heb ik plotseling last van doorbraak bloeding. Ik vroeg me af wat de oorzaak is en ik me zorgen moet maken dat ik zwanger ben?
    Bedankt.
    Groetjes

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een doorbraakbloeding is best mogelijk. Ook al ben je dat niet gewend.
    Of je zwanger zou kunnen zijn kan ik je natuurlijk ook niet zeggen. Daar zou je dan een test voor moeten doen

Reageren
    Anoniem

Hallo allemaal
    Sinds andeds half a 2 maanden heb ik last van doorbraakbloeding. Weinig en helder. Nu heb ik van de huisarts een andere zwaardere pil gekregen. Ik moest eerst mijn stopweek inlassen maar die kwam maar niet. Het enige waar ik last van had was dus doorbraakbloeding. Om de dag ongeveer een klein beetje. Ik heb toen de huisarts weer gebeld en zij vertelde mij dat ik een zwangerschapstest moest doen. Zo gezegd zo gedaan en hij is negatief. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben en dat de test niet goed is aangezien ik geen echte menstruatie heb gekregen.
    Ik heb dit nog nooit meegemaakt en wil zo graag duidelijkheid dan weet ik waar we aan toe zijn.
    Heeft iemand ervaring/info/tips?
    Alvast bedankt

Reageren
    John (moderator)

Het beste wat je kunt doen is naar de huisarts gaan en daar een bloedtest laten doen. Dan weet je in ieder geval zeker of je wel of niet zwanger bent. Als de bloedingen aanhouden vraag dan gelijk een verwijzing voor de gynaecoloog

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je reactie Ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts ben benieuwd

Reageren
Reageer op: plotseling doorbraak bloeding nuvaring
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.