- Anoniem4 februari 2016 om 21:52
Hoi,
Ik gebruik al jaren de nuvaring en heb nooit last gehad van een doorbraak bloeding. Nu 1 week na mijn stopweek heb ik plotseling last van doorbraak bloeding. Ik vroeg me af wat de oorzaak is en ik me zorgen moet maken dat ik zwanger ben?
Bedankt.
Groetjes4 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 februari 2016 om 23:10Een doorbraakbloeding is best mogelijk. Ook al ben je dat niet gewend.
Reageren
Of je zwanger zou kunnen zijn kan ik je natuurlijk ook niet zeggen. Daar zou je dan een test voor moeten doenAnoniem8 februari 2016 om 18:50Hallo allemaal
Reageren
Sinds andeds half a 2 maanden heb ik last van doorbraakbloeding. Weinig en helder. Nu heb ik van de huisarts een andere zwaardere pil gekregen. Ik moest eerst mijn stopweek inlassen maar die kwam maar niet. Het enige waar ik last van had was dus doorbraakbloeding. Om de dag ongeveer een klein beetje. Ik heb toen de huisarts weer gebeld en zij vertelde mij dat ik een zwangerschapstest moest doen. Zo gezegd zo gedaan en hij is negatief. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben en dat de test niet goed is aangezien ik geen echte menstruatie heb gekregen.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en wil zo graag duidelijkheid dan weet ik waar we aan toe zijn.
Heeft iemand ervaring/info/tips?
Alvast bedanktJohn (moderator)
8 februari 2016 om 20:11Het beste wat je kunt doen is naar de huisarts gaan en daar een bloedtest laten doen. Dan weet je in ieder geval zeker of je wel of niet zwanger bent. Als de bloedingen aanhouden vraag dan gelijk een verwijzing voor de gynaecoloog
ReagerenAnoniem9 februari 2016 om 09:20Bedankt voor je reactie Ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts ben benieuwd
Reageren