- Anoniem24 januari 2016 om 22:18
Hoi! Ik ben ongv al 6 jaar aan de pil. Nu heb ik 2 maand mijn pil doorgeslikt en 1,5 week van een nieuwe strip. Afgelopen zondag ben ik gestopt met de pil en vrijdag begon ik nauwelijks te menstrueren. Ontzettend veel last van hoofdpijn en buikpijn. Bloedverlies was ontzettend minimaal. Zaterdag en vandaag geen bloedverlies meer terwijl ik maandag weer met mijn pil zou moeten starten.
Heeft iemand hier een verklaring voor? Altijd trouw de pil geslikt, nooit vergeten en altijd omstreeks hetzelfde tijdstip.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 januari 2016 om 23:19Het zou door het doorslikken kunnen komen. In ieder geval weer op tijd met de pil beginnen. Het is mogelijk dat je daar nog een doorbraakbloeding krijgt. Na deze strip dan wel een stopweek houden
ReagerenAnoniem3 februari 2016 om 22:47Even een aanvulling. De pil dus twee maanden doorgeslikt en daar direct achteraan 1,5/2 weken van een nieuwe strip. Onveilig gevreeën met mijn vriend tijdens het slikken van de pil. Op een zondag gestopt met het slikken van de pil, die dag nog wel seks gehad en zaterdag ervoor ook. Vrijdag daarop lichtelijk bloedverlies.
Vrij nacht niks
Za bruine afscheiding
Zo niks
Ma de pil weer netjes ingenomen
Nu maak ik mij ONTZETTEND veel zorgen ik ben ontzettend BANG! Ik heb gevoelige borsten, moe, misselijk, buikkrampen, last van de rug, veel plassen, witte afscheiding..Kan iemand mij geruststellen?
Ik ga nog naar school, werk en woon nog thuis. Mijn vriend en ik zijn een half jaar samen het zou niet gewenst zijn maar wel welkom.
Moet ik een test doen, afwachten tot mijn volgende menstruatie ??Maak me ontzettend veel zorgen.. 🙁
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2016 om 22:54Als je zo ontzettend veel zorgen maakt en bang bent, ga dan naar de huisarts en bespreek het met de huisarts. Een zwangerschapstest kun je ook doen…
Zoals ik al schreef:
Reageren
Het kan door het doorslikken komen.
Het is mogelijk dat je nog een doorbraakbloeding krijgt. Na deze strip dan wel een stopweek houden.Anoniem17 februari 2016 om 21:58Inmiddels zijn we een pilstrip verder! Zt gedaan was negatief! Feestje!! Verwacht mijn menstruatie uiterlijk zondag. Maandag weer beginnen met nieuwe strip! Alleen geen doorbraakbloeding gehad zou ik naar de dokter moeten ivm hoe mijn lichaam reageert op de pil? Misschien niet goed voor m’n gezondheid dat is het voornaamste wat ik mij nu afvraag!
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2016 om 22:44Als je er ongerust over bent kun je natuurlijk altijd even bij je huisarts langs gaan
ReagerenAnoniem18 februari 2016 om 09:00als er twijfels zijn, ga dan voor de zekerheid naar de dokter.
Ik heb ook trouw de pil geslikt, en kreeg mijn maandstonden minder dan anders, de eerste maand maakte ik me geen zorgen, de 2de toch wel.
thuis een test gedaan, die was negatief.
na lang twijfelen toch naar de huisarts gegaan en ik blijk zwanger te zijn.dus een goede raad bij de minste twijfel, best langs de huisarts gaan.
Reageren