Zoeken Vraag het forum

De pil op mijn 13e

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Ik ben veertien en ik wil graag aan de pil. Dit is niet omdat ik al seksueel actief ben, maar omdat als ik ongesteld wordt ik heel veel pijn heb en veel bloed verlies. Ook wordt ik al na 2 weken weer ongesteld, wat dus betekent dat ik twee keer in een maand ongesteld wordt. Ik ben nu al bijna 1 jaar ongesteld en dit probleem heb ik al 9 maanden. Ik ben naar mijn huisarts geweest, maar hij zegt dat hij mij niks kan geven, omdat ik dan zou stoppen met groeien. Dit maakt mij zelf niet uit, omdat ik in het afgelopen jaar toch maar 0,7 cm ben gegroeid.

Ik vroeg me af of er nog andere gevolgen zijn als je zo jong de pil al slikt en of het een slimme keuze is om het wel te doen.

Alvast bedankt

Groetjes Anoniem

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Sorry er staat in de titel 13e, dat is een typfout. Het moet 14e zijn 🙂

Reageren
    John (moderator)

Vreemde huisarts……….
    De pil kan in ieder geval helpen met je probleem. Strikt genomen zijn alle pillen natuurlijk niet echt goed. Maar bij de pil valt dat toch reuze mee. En dat je niet meer zou groeien van de pil is toch wel wat overdreven.

Reageren
Reageer op: De pil op mijn 13e
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.