- Anoniem12 november 2015 om 16:09
Hallo, Ik heb een strip deze maand voor de pil. ik had hem nogal raar geslikt. Op het begin 3 pillen toen gewacht op menstruatie en daarna verder geslikt. Nu heb ik vandaag de laatste pil en wordt dan ongesteld, maar heb er nog 2 over in de strip. Een pil van maandag en dinsdag. Kan ik de pil nog slikken? bijvoorbeeld die van maandag op vrijdag en die van dinsdag op de zaterdag? En dan ongesteld worden.. De menstruatie maakt me niet uit welke dag het komt. Daarna begin ik met een nieuwe soort pil op mijn vaste begin datum (vrijdag), na hoeveel weken is die 100% betrouwbaar voor de seks? alvast danku!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 november 2015 om 17:42Zo moet je de pil natuurlijk niet gebruiken……
Reageren
Die 2 pillen kun je nog nemen, dat is verder geen probleem. Heb je nadat je gestopt was na 3 dagen, de strip wel gewoon afgemaakt? Indien ja, kun je na de stopweek gewoon met een nieuwe pil beginnen. Die is dan ook meteen werkzaamAnoniem12 november 2015 om 20:51Hoi tandor, bedankt voor de reactie. na de 3 dagen heb ik die zelfde strip gewoon weer gebruikt. alle pillen goed geslikt voor 2.5 week. Dan slik ik die 2 pillen gewoon nog en dan wachten op de menstruatie. Ik wacht met mijn nieuwe pil een week met de seks, heeft de dokter aangeraden. de pil slikte ik op die manier omdat ik toen nog seks wilde maar ook ongesteld wilde worden, maar dit doe ik niet meer. gewoon de pil op de juiste manier slikken!
Reageren