- Anoniem1 oktober 2015 om 06:43
Mijn vriendin en ik hebben heel kort (hooguit 10 seconden) geslachtsgemeenschap gehad. Uiteraard is er een deel voorvocht in haar gekomen. Er is geen sprake van een ejaculatie, maar toch maken we ons zorgen.
Bevat voorvocht zaadcellen of niet en lopen wij niet te hard van stapel vermits de betrekking wel van heel korte duur was ?3 reactiesReagerenAnoniem1 oktober 2015 om 08:15In voorvocht kan een enkele zaadcel zitten en je kunt er dus zwanger van raken. Ik weet niet hoe lang geleden het is maar als het nog maar kort geleden was kan je vriendin een morning after pil innemen.
ReagerenAnoniem1 oktober 2015 om 08:28Oei,… het is geleden van 16/09.
Reageren
Maar dit was de 7de dag van haar cyclus. Dus volgens mij niet haar vruchtbare periode.John (moderator)
1 oktober 2015 om 09:50De duur van de penetratie is niet belangrijk. Belangrijk is of er zaadcellen in de vagina terecht zijn gekomen.
Voorvocht bevat in principe geen levende spermacellen, behalve als er kort voor de penetratie een zaadlozing zou hebben plaats gevonden en je daarna niet geplast hebt. In dat geval zouden er nog zaadcellen in de urinebuis aanwezig kunnen zijn die er dan met voorvocht uitkomen.
Reageren