- Anoniem8 juni 2015 om 21:46
Hi iedereen, ik ben een meisje van 16 en heb al seks met mijn vriend. Ben in week 3 2 pillen vergeten en in mijn bijsluiter stond de laatste pil innemen en minimaal nog 7 dagen slikken of stopweek inlassen ik heb de laatste pil ingenomen en was van plan om m dus de komende 7 dagen te slikken maar werd later die dag ongesteld, dacht dat t een doorbraakbloeding was maar toen werd t steeds erger het was wel de hele tijd oud bloed zeg maar ik slik de pil nu 6 dagen en ben dus nu ook al 6 dagen lichterlijk/matig ongesteld ik word het nu steeds minder en morgen zou ik dus de laatste pil nemen en een stopweek inlassen, maar voor mijn gevoel ben ik nu al het bloed al kwijt?! wat moet ik doen toch gewoon een stopweek inlassen?? is deze pil te licht voor mij? en als ik nu die stopweek wel in las en ik word niet ongesteld zoals gewoonlijk dan hoef ik toch niet meteen zwanger te zijn? Antwoord please 🙁
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 juni 2015 om 23:55Je hoeft geen stopweek in te lassen maar kunt de nieuwe strip gewoon afmaken.
Reageren
Als je nu weer een stopweek gaat inlassen zul je toch geen bloeding krijgen omdat je die nu hebt gehad.