- Anoniem12 oktober 2014 om 15:01
Ik heb een paar dagen geleden me pil genomen om 11 uur. De dag erna om 2 uur en die dag erna ook weer 2 uur. Maar daarna om 20 over 4. Beetje laat klopt. Maar daarna weer steeds rond 12-1 uur zoals ik het altijd doe. En ik heb gisteren seksuele gehad. Kan dat kwaad? Heb hem eergisteren om half 1 genomen en gisteren om 20 voor 1. Neem hem altijd tussen 11 en maximaal 1.
Vanavond zal ik hem weer rond dat tijdstip slikken.
Zit in de tweede week nu. Maar het lijkt mij als ik hem vandaag om 2 uur zou nemen dat ik hem morgen maximaal om 8 uur mag nemen.. toch? Niet dat dit elke dag moet gebeuren..
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2014 om 18:38Als dat een keer gebeurt kan dat op zich geen kwaad.
Reageren
Maar probeer wel de pil rond hetzelfde tijdstip te nemen.Anoniem13 oktober 2014 om 22:26Bedankt. Slik hem meestal tussen 11 en 1. Voor het slapen.
Kan het kwaad als je zeg maar vandaag hem om 1 uur neemt en dan morgen om 3 uur en overmorgen om 7Uur? Dus dat er 4 uur tussen de dag van te voren inzit? Of ben je dan over de tijd heen..
ReagerenJohn (moderator)
13 oktober 2014 om 23:05Voor een keer zal dat geen probleem zijn. Maar je moet er geen gewoonte van maken.
Reageren
Het is belangrijk voor de betrouwbaarheid, dat de pil op gezette tijden wordt ingenomen.