- Anoniem29 september 2014 om 17:15
Ik heb 3 weken geleden soort van seks gehad met mijn vriend?
ik ben 16 en we gebruikte gewoon een condoom maar me vriend is niet klaargekomen want hij voelde niks na 15 seconde gingen we stoppen
maar op die dag moest ik ongesteld worden na 8 dagen ben ik het nog steeds niet en volgens mi wordt ik dikker?en we weten zeker dat de condoom niet gescheurd is
kan ik toch zwanger zijn?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 september 2014 om 17:21Dat is niet erg waarschijnlijk. Een condoom gebruikt en niet klaargekomen.
Reageren
Is je menstruatie anders wel altijd op tijd?Anoniem29 september 2014 om 17:33ja maar de laaste tijd ook weer niet…ik gebruik ook niet de pil wordt ik daar snellero ongesteld worden?
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2014 om 17:47Het past eigenlijk heel goed bij je leeftijd dat je menstruaties zo nu en dan onregelmatig zijn. Dus gewoon even afwachten.
Omdat je ook seksueel actief bent is het misschien verstandig om de pil te gaan gebruiken. Daarmee ben je dan ook van de onregelmatige menstruaties af.PS
Reageren
Je vriend moet een beetje meer geduld hebben. Als je een condoom gebruikt is dat inderdaad wat minder gevoelig. Maar na 15 sec. al opgeven is wel heel erg snel..