- Anoniem18 augustus 2014 om 08:38
Hallo, ik heb met mijn vriendje seks gehad, met en zonder condoom om de volgende dag had ik een half uur stekendebuik pijn maartoen ik de pil innam verdweenhet , toen kon ik nog twee pillen slikken en vrijdag stopte ik om 12 met de laatste, maar het is nu maandag en nogsteeds niet ongesteld kan iemand me helpen? Alsjevragenhebtkan dat natuurlijk ook
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 augustus 2014 om 11:21De stekende buikpijn kan komen door te wilde seks of door je doorbraakbloeding die er aan zit te komen. De bloeding hoeft niet meteen na het stoppen van de laatste pil te komen. Rustig even afwachten. Je bloeding kan best een keer wat later zijn.
Hoe oud ben je?
Reageren
Hoelang slik je de pil al?
Neem je ze altijd op tijd en ben je er geen vergeten?Anoniem21 augustus 2014 om 23:06Hee nogbedankt voorhet bericht! Ik ben dinsdag avond ongesteld geworden gelukkig! Ja diestekelijke buikpijn kon daar door komen! Ik slik de pil bijna een jaar en ben bijna 17 jaar oud! Neeik ben normaal gesproken heel voorzichtig met de pil, ik houd het voortaan bij dubbelsafe zodat ik me geen zorgen hoef te maken!
ReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2014 om 08:34probleem opgelost 😉
Reageren