- Anoniem6 augustus 2014 om 08:25
Ik slik al jarenlang de pil tryginon en heb daar nooit problemen mee gehad maar sinds vorige week vrijdag merkte ik dat als ik was wezen plassen dat ik bij het afvegen het toiletpapier wat roze was heel minimaal. De ene keer had ik het wel en dan weer niet en sinds ongeveer een week later donderdag ben ik echt ongesteld dus gewoon rood bloed. Ik ben gewoon de pil blijven slikken tot mijn stopweek die is nu. Aanstaande zondag moet ik weer gaan slikken. Nu heb ik de afgelopen maand mijn eetpatroon veranderd en ben meer gaan bewegen. Denken jullie dat je lichaam daarvan van slag kan raken en dat mijn menstruatie daarom eerder is begonnen of moet ik mij zorgen maken.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2014 om 08:50Verandering van eetpatroon en meer bewegen kan invloed hebben.
Reageren
Maar een doorbraakbloeding kan ook buiten de stopweek wel eens voor komen. Weet je zeker dat je niet een keer een pil bent vergeten of veel later hebt ingenomen?
Hpe oud ben je?Anoniem6 augustus 2014 om 09:22Ik weet zeker dat ik de pil niet ben vergeten en ik ben 35 jaar. Ik heb ook verder nergens last van, geen pijn of zo maar dat heb ik normaal ook niet als ik ongesteld ben. Dus eigenlijk is zoals altijd alleen een week eerder
ReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2014 om 09:39Op zich hoeft dat dus geen probleem te zijn. Ik zou je adviseren om even af te wachten of er er nog een doorbraakbloeding komt. Waarschijnlijk niet. En dan even de volgende stopweek af te wachten. Mocht er dan ook weer een doorbraakbloeding optreden zo kort voor de stopweek ga dan even naar de huisarts.
Reageren