Zoeken Vraag het forum

tussentijdse bloedingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mich

Hi

Ik heb 2 weken terug de morning after pill genomen op aanraden van mijn vriendinnen. Ik had 2 weken terug seks met men vriend met een condoom maar we zijn halverwege gestopt en hebben we voorspel gehad zonder condoom. Waardoor er dus voorvocht zou kunnen vrijkomen. Ik denk dat het straf is dat ik daarvan zwanger zou geraken maar you’ll never know dus ben ik de MAP gaan halen de ochtend daarna. Nu zou ik deze week of misschien volgende week (mijn menstruatie is nooit echt stipt op tijd) mijn menstruatie moeten krijgen. Maar heb in deze 2 weken al vaak een klein beetje bruin bloedverlies gekregen. Niet genoeg voor een échte menstruatie denk ik. Ook heb ik een opgeblazen gevoel, een beetje buikkrampen, eigenlijk alle klachten die ik altijd heb voor ik menstrueer. Ik ben nu sinds deze maand gestopt met de anticonceptiepil (omdat ik te laat was met een nieuw voorschrift te vragen.. ). Kan het daardoor zijn dat ik nu tussentijds bloedverlies heb? of zouden dit nu mijn regels zijn? Of kan het toch zijn dat ik zwanger ben?

Dankjewel voor jullie hulp/info!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou heel goed kunnen. gewoon even afwachten.

Reageren
    Mich

Even een kleine update. Ik heb nog steeds mijn regels niet gekregen maar heb voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan. Volgens de test ben ik niet zwanger (wat ik ook al wel vermoedde) maar ik heb nog steeds last van menstruatieklachten: buikpijn, opgeblazen gevoel, misselijk. En ik krijg nog steeds mijn regels niet door. Zouden die aantal dagen met bruin bloedverlies dan toch mijn regels zijn geweest? Of zou dit puur te maken hebben met dat ik een maand geen pil heb genomen?

Ik ben toch wat ongerust omdat ik nog nooit zo lang deze klachten hebben gehad.

Reageren
    John (moderator)

dat zou inderdaad door het stoppen met de pil kunnen komen

Reageren
Reageer op: tussentijdse bloedingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.