- Anoniem29 juli 2014 om 11:00
Hallo allemaal,
Ik slik nu al bijna 3,5 jaar de mycrogynon 30. Ik begin maar even een nieuwe discussie omdat ik nergens anders mensen met dezelfde situatie kan vinden..
Mijn stopweek is altijd van maandag tot zondag, en dan maandag begin ik weer met een nieuwe strip, om het makkelijk te houden 🙂Nu ben ik de laatste pil van week 1 (die van zondag dus) én de eerste pil van week 2 vergeten..(deze had ik gisteravond dus in moeten nemen). Na een grote schrik gelijk maar allebei de pillen maar ingenomen, wel allebei na de 12 uur dus gewoon te laat.
Ik heb zaterdag, dus de dag voor ik de eerste pil vergat, seks gehad met m’n vriend..
Voor een MAP ben ik nu dus ook al aan de late kant. Zo stom dit, nog nooit gehad.Nu weet ik dat ik het maar moet afwachten tot m’n stopweek, maar hoe groot zou nu de kans zijn? Aangezien ik al aardig lang de pil slik lijkt mij dat de kans niet zo groot is, maar toch erg onzeker :/
Groetjes!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 juli 2014 om 14:24Met hoe lang je pil al slikt heeft dat niets te maken.
De laatste pil van week 1 kan een probleem worden. Voor de map ben je inderdaad te laat. Je kunt nu alleen maar je stopweek afwachten. Houd er ook rekening mee dat je de komende 7 dagen niet beschermd bent. Dus condooms gebruiken.
Reageren