- Anoniem1 december 2013 om 18:30
Hoi
Na een tijdje de spiraal te hebben gehad ben ik overgestapt op de nuva ring. In de laatste week alleen migraine met uitval gekregen en dus na de eerste 3 weken nuvaring gestopt. Nu ben ik sinds het stoppen enorm van het padje. Ik heb enorme stemmings wisselingen en voel me soms zo down. Emotioneel ben ik echt een wrak. Ben 2 dagen na het stoppen met de nuva ring ook ongesteld geworden. Waar zou dit door kunnen komen? Kan het komen door de hormonen van de nuva ring die nog in mijn bloed zitten? Ondertussen al 4 dagen geen nuva ring in.
8 reactiesReagerenTandor11 december 2013 om 19:19De hormoonbalans in je lichaam is verstoord eerst door de nuvaring en nu door het verwijderen. Dat is niet zo vreemd. Het zou ook vanzelf weer minder moeten worden.
ReagerenAnoniem1 december 2013 om 19:38Maar wanneer zal dit zijn? Ik hoop dat het stopt als ik niet meer ongesteld ben
ReagerenTandor11 december 2013 om 19:40Dat is moeilijk te zeggen. Dat is nl niet bij iedereen hetzelfde. Als er over enkele dagen nog geen verandering is neem dan even contact op met de huisarts.
ReagerenAnoniem1 december 2013 om 20:06Dankje voor de tip! Ik hoop dat t snel weg is en niet iets blijvends is
ReagerenAnoniem1 december 2013 om 21:26Maar ik neem aan dat het niet iets blijvends is wat door de migraine komt?
ReagerenTandor11 december 2013 om 21:29Er is vooralsnog geen reden om daar van uit te gaan.
ReagerenAnoniem1 december 2013 om 21:50Zo fijn dat even iemand reageert was namelijk echt bang voor iets engs
ReagerenTandor11 december 2013 om 22:17Laat over enkele dagen even weten hoe het gaat.
Reageren
Succes en beterschap.