- Anoniem5 november 2013 om 18:42
Ik ben niet erg slim geweest en ben zaterdag en zondag de pil vergeten ik had hiervoor net mijn stopweek gehad dus heb ik alleen de eerste pil toen geslikt. Want ik heb daarna de andere twee pillen die ik was vergeten maandag niet meer ingenomen en maandag avond gewoon verder gegaan met mijn strip. Ik heb wel vrijdag en zaterdag zonder condoom gemeenschap gehad.
Alleen nu ben ik op het einde van de eerste week van de pil, dus begin van de tweede week ongesteld geworden. En dat is nu al een paar dagen met vlagen van best veel naar helemaal geen bloeding.Nu heb ik een vraag of het kan zijn dat ik zwanger ben. Of dat er door die “ongesteldheid” totaal geen kans op zwangerschap is. Ondanks dat de ongesteldheid veel te vroeg is gekomen.
5 reactiesReagerenTandor15 november 2013 om 19:39De bloeding die je had is waarschijnlijk een onttrekkingsbloeding. Die is het gevolg van de vergeten pillen. De volgende 7 dagen een condoom gebruiken als je wil vrijen.
Reageren
Omdat je vrijdag gemeenschap hebt gehad is er een hele kleine kans op zwangerschap.Anoniem6 november 2013 om 13:08Dankjewel voor de snelle reactie alleen ik heb die zaterdag voor de vergeten pillen ook gemeenschap gehad en het weekend erna. Omdat ik dacht dat het geen kwaad kon.
Reageren
Kan dit verschil maken of blijf de kans gelukkig klein?Tandor16 november 2013 om 20:03Er is en blijft een kleine kans dat je zwanger bent. Je had toen je weer startte met de pil 7 dagen aanvullende conceptie moeten gebruiken.
ReagerenAnoniem12 november 2013 om 19:29Mijn probleem is bijna het zelfde alleen ben ik 2 keer in 1 week 2 pillen vergeten daar tussen heb ik wel 2 dan de pil geslikt en die twee dagen erna Ben ik de pil weer vergeten. Ook in de eerste week. Maar daarna ben ik meteen de dag erna ongesteld geworden maar dat was savonds weer weg dus ik heb daarna wel seks gehad ook zonder condoom. En daarna heb ik een hele week last gehad van een lichte bloeding en de laatste drie dagen alleen maar bruin bloed. Toen het weekend was had ik nergens last van maar ggisteren had ik iineens weer last van een heeel klein beetje bruin bloed.
Kan dit duiden op zwangerschap? Of is dit van de verheten pillen?
Reageren
Moet ik zoieso testen in de week van de stopweek ook als ik wel gewoon ongesteld word?Tandor112 november 2013 om 22:44Het kan door de vergeten pillen komen. Kijk even in de bijsluiter.
Reageren
Ook voor jou:
[quote]Er is en blijft een kleine kans dat je zwanger bent. Je had toen je weer startte met de pil 7 dagen aanvullende conceptie moeten gebruiken.
[/quote]
Een zwangerschapstest kan uitsluitsel geven.