Zoeken Vraag het forum

Buikpijn, geen seks gehad, wel afgetrokken en gevingerd, zwanger?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Doodsbang, zwanger op mijn 13e?!

Hallo,

ik ben op 19 mei bij mijn 15 jaar oude vriend geweest. Ik ben 13 en mijn ouders weten niet dat ik verkering heb. Ik lag bij hem in bed en dat liep uit tot aftrekken en vingeren. Ik heb nog nooit seks met hem gehad. Toen hij klaarkwam wreef hij met zijn hand over zijn sperma en ging daarmee over mijn vagina en vingerde mij. Die nacht had ik superslecht geslapen en ik kan het er ook niet goed over hebben met mijn vriend. Op maandag werd ik op school heel misselijk toen ik er ook vooral aan dacht. In de middag heb ik toen, nog binnen de 72 uur, (ong. 66 uur later) de MAP gehaald. Alles ging toen goed en ik was die vrijdagavond ongesteld al ongesteld. Omdat mijn menstruatie niet helemaal klopt werd ik de 27e weer ongesteld. Afgelopen zaterdag, 4 mei, was het twee weken later. Ik was de was aan het ophangen en ik bukte en al mijn eten kwam omhoog. Ik had het doorgeslikt en een slokje water genomen. In de avond moest ik werken en ik had verschrikkelijke buikpijn. Vandaag elke keer als iemand iets zei over buikpijn, kinderen, vriendjes of zwanger zijn voelde ik het weer. Nu ben ik weer heel erg misselijk en moet ook iedere keer boertjes laten. Ik was wel van 12 t/m 20 april ongesteld geweest en van 27 april t/m 1 mei. Ik ga op 17 mei op vakantie en heb daarom een pilletje die ik drie keer per dag moet slikken zodat ik niet ongesteld ben op vakantie. Mijn moeder is ook nog eens huisarts dus ik kan daar ook niet zo naartoe! Ik zit er verschrikkelijk mee! Ben ik nu zwanger of heb ik gewoon buikpijn omdat ik “zenuwachtig” ben of ik zwanger ben? Ik durf geen test te doen omdat ik doodsbang ben voor de uitslag!

Groetjes en verschrikkelijk bange, bijna 14 jarig, meisje

1 reactie
    Reageren
    Emma

Ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken, want je hebt dus een MAP geslikt. De MAP ontregelt je cyclus. Vandaar dat je dus twee keer een bloeding hebt gehad. Dat je nu misselijk bent, komt omdat je er zo mee bezig bent. Zo snel heeft een vrouw helemaal geen zwangerschapssymptomen hoor! Zet het van je af. Maar ik zou je toch adviseren om met je moeder te praten of zij je de pil wilt voorschrijven. ze is dan wel huisarts, maar in de eerste plaats mama. En zorg dat je voortaan condooms bij je hebt. Kennelijk zijn je vriendje en jij er al aan toe dan verder te gaan dan alleen een beetje zoenen en hand in hand lopen, maar bedenk dan wat er kan gebeuren als jullie straks echt seks hebben en het onveilig doen.

Liefs Emma

Reageren
Reageer op: Buikpijn, geen seks gehad, wel afgetrokken en gevingerd, zwanger?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.