Zoeken Vraag het forum

pijn in buik met sex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nan

Hallo allemaal.

de laatste tijd – weet niet precies hoe lang – heb ik tijdens de sex met mijn vriend steken in mijn onderbuik. Het doet enorm pijn, alsof zijn penis een mes is dat mijn buik in gaat!
    Mijn tante zei al dat het kan dat me baarmoeder dan waarschijnlijk lager ligt en we een ander standje moeten proberen. Maar ik heb het bij alle standjes! Hoewel met de ene wat minder dan de andere, maar dat heeft denk ik met spannen en ontspannen te maken.
    Ik zit aan de pil, maar ben een maand geleden ziek geweest en heb toen gespuugt. Nu ben ik bang dat ik me pil het uitgespuugt en nou zwanger ben. Ik heb het er met me vriend over gehad maar hij zegt dat het niets zal zijn en we willen ook geen test halen, ook bang voor de uitslag. (Ik ben 16, hij is 19)

Kan iemand mij uitleggen uit ervaring (of zoiets) wat er precies aan de hand is?

Groetjes,
    Nanc.

3 reacties
    Reageren
    brenda A

wat de buikpijn kan zijn, dat weet ik niet.
    lijkt me toch dat je dat de huisarts moet vragen, misschien is een onderzoek of SOA test nodig?.

ben je overtijd? Dan een test doen, als je jezelf volwassen genoeg vindt om sex te hebben, dan moeten jullie ook volwassen genoeg zijn om de eventuele gevolgen daarvan onder ogen te zien.
    Testen dus als je overtijd bent.

groetjes, Brenda

Reageren
    Ilse

Ja, ik ben het met Brenda eens. Je moet een zwangerschapstest doen.

Reageren
Reageer op: pijn in buik met sex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.