- M.Y.5 mei 2013 om 05:11
Ik was één keer de pil vergeten op maandag in de 3e week, werd daarna 3 weken lang ongesteld. na die lange ongesteldheid ben ik in de stopweek niet ongesteld geworden. Ik had een test gedaan en die was negatief dus ik maakte me verder geen zorgen.
De daaropvolgende week mét voorbehoedsmiddel de pil 1x vergeten (nadat het condoom was afgegleden!) maar meteen ingenomen toen ik er achter kwam. Ik werd deze stopweek pas op zaterdag ongesteld terwijl ik dat normaal op dinsdag of woensdag ochtend word.
Ik had hevige buikkrampen en was voor mijn ongesteld heid ook vermoeid en had regelmatig hoofdpijn.
Ook had ik heel pijnlijke tepels die zichtbaar iets groter waren dan normaal en na een tijdje ook gevoelige en gespannen borsten.
Ik mijn bloedverlies vond ik een dingetje van ongv 6 cm groot. het was langwerpig en de uiteinden iets dunner, het midden leek op een weefsel, het was in elk geval geen bloedstolsel. aan de zijkant liep over de lengte een gleuf of snee. de uiteinden waren bloedrood maar het midden niet. Verder heb ik het niet goed kunnen bekijken.Ik vraag me af of het een miskraam zou kunnen zijn?
Zou het ook iets anders kunnen zijn?
Ik heb ook last van een eierstok die af en toe gekneld zit tussen mijn darmen, zou het een prop of iets in die richting kunnen zijn?
(Ik heb het verhaal over de pil enz er maar bij gezet misschien is dat handig maar kan er net zo goed niets mee temaken hebben.)Vriendelijke groetjes,
M.Y.5 reactiesReagerenM.Y.5 mei 2013 om 05:22Ohja! zaterdag avond en de nacht van zaterdag op zondag voelde ik me koortsig, ik weet niet of dat er ook iets mee te maken kan hebben?
Reageren
Ik hoop dat iemand wat info heeft.
Groetjes, M.Y.John (moderator)
5 mei 2013 om 19:34Beste M.Y
Een miskraam lijkt me niet. Als een embryo of eigenlijk een foetus ca. 6 cm in lengte is, ben je dus al 3 maanden zwanger. De problemen die je had met het vergeten van de pil, zullen waarschijnlijk de oorzaak zijn van je menstruatie klachten. Ook je ingeklemde eierstok kan dan problemen veroorzaken.Ik denk het “dingetje” dat je gezien hebt toch een rest van het baarmoederslijmvlies is geweest. Als het een “prop” vanuit je eierstok zou zijn geweest denk ik dat je ongelofelijke pijn zou hebben gehad en uiteindelijk in het ziekenhuis zou zijn beland.Ik zou je adviseren:
Reageren
Neem gewoon de pil. Probeer ze deze keer niet te vergeten en wacht de volgende stopweek af.M.Y.6 mei 2013 om 05:07Oke bedankt! ik heb in elk geval morgen een afspraak bij de huisarts.
Reageren
Kan het niet zijn dat het een vruchtzakje is? ik heb na dit bericht even verder gezocht en vond een paar soortgelijke beschrijvingen, maar weet het natuurlijk niet zeker.
In elk geval bedankt!
Groetjes, M.Y.M.Y.10 mei 2013 om 19:48Ik ben naar de huisarts geweest en het blijkt dat ik tóch een miskraam heb gehad, ik was hooguit 8.5 weken zwanger en wsch ongv rond de 6 of 7. De arts verwachtte het ook niet, heb op advies vd arts 4 dagen na de miskraam nog een normale zwangerschaps test gedaan en die was nog duidelijk positief. Nu geen last meer van kwaaltjes behalve het ‘ontzwangeren’..
ReagerenJohn (moderator)
10 mei 2013 om 19:53Dat was wel het laatste waar ik aan gedacht zou hebben. Ik wens je in ieder geval een goed herstel.
Reageren