Zoeken Vraag het forum

onregelmatig pilgebruik en uitblijven van menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kim

Ik ben een jaar in het buitenland en voel me onconfortabel hier naar een dokter te gaan voor deze kwestie dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    5 weken terug was ik op een tripje van 4 dagen, ik was mijn pil vergeten en dus 2 nachten niet meer genomen, toen ik plots merkte in mijn toiletzak dat ik er nog een strook in had zitten, pakte ik 2x mijn pil in, die nacht zelf vond ik deze reserve strook niet meer terug dus weer niet meer genomen, toen was ik einde 2e week en ben ik gestopt en dacht ik gewoon te wachten tot ik mijn regels kreeg. Nu 5 weken later heb ik ze nog steeds niet, ik heb reeds al een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. ik heb vaak pijn als of ik ze zou krijgen, hoofdpijn, krampen maar ze blijven uit.
    Heeft iemand hier ervaring mee of kan mij helpen? ik ben nogal bezorgd.

2 reacties
    Reageren
    Anne

Hai, ik zou wachten tot je je menstruatie krijgt en dan met een nieuwe strip beginnen. En tot die tijd seks met condoom.

Groetjes

Reageren
    Maja

Tsja, heb je onveilig seks gehad? Jammer dat je niet meer reageert… Dan hoeven we ook niet meer mee te denken.

Doei

Reageren
Reageer op: onregelmatig pilgebruik en uitblijven van menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.