- Kim9 april 2013 om 09:55
Ik ben een jaar in het buitenland en voel me onconfortabel hier naar een dokter te gaan voor deze kwestie dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.
5 weken terug was ik op een tripje van 4 dagen, ik was mijn pil vergeten en dus 2 nachten niet meer genomen, toen ik plots merkte in mijn toiletzak dat ik er nog een strook in had zitten, pakte ik 2x mijn pil in, die nacht zelf vond ik deze reserve strook niet meer terug dus weer niet meer genomen, toen was ik einde 2e week en ben ik gestopt en dacht ik gewoon te wachten tot ik mijn regels kreeg. Nu 5 weken later heb ik ze nog steeds niet, ik heb reeds al een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. ik heb vaak pijn als of ik ze zou krijgen, hoofdpijn, krampen maar ze blijven uit.
Heeft iemand hier ervaring mee of kan mij helpen? ik ben nogal bezorgd.2 reactiesReagerenAnne9 april 2013 om 15:26Hai, ik zou wachten tot je je menstruatie krijgt en dan met een nieuwe strip beginnen. En tot die tijd seks met condoom.
Groetjes
ReagerenMaja13 april 2013 om 21:38Tsja, heb je onveilig seks gehad? Jammer dat je niet meer reageert… Dan hoeven we ook niet meer mee te denken.
Doei
Reageren