Zoeken Vraag het forum

Pil doorslikken na gebruik morning after pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Als je de map hebt gebruikt ( volstrekt onnodig) dan en je niet meer door de pil beschermd tot na de volgende bloeding in de stopweek. Je kunt de pil dus niet doorslikken maar moet een stopweek houden

Wil natuurlijk opp mee bruiloft niet ongesteld zijn

Reageren

Maar we hebben tot die tijd nu even zoiezo geen sex meer maar het gaat er mij om dat ik op de bruiloft niet ongesteld ben kan dat kwaad

Reageren

Want dan stellen we de sex gewoon uit en dan deze strip opmaken en een nieuwe erachteraan als ik ddan na die strip ongesteld word en dan de pil weer slik ben ik toch ook gewoon weer beschermd

Reageren
    John (moderator)

Dat zou je kunnen doen. Je bent echter pas weer beschermd nadat je een stopweek hebt gehad.

Reageren

Maar ik kan in ieder geval niet zwanger zij  toch

Reageren
    John (moderator)

Garanties kan ik je niet geven maar ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken

Reageren

Ik zit net op het toilet en zie dat ik ineens dat er bruin kleurig bloed uit me komt is dit een probleem

Reageren

En heb al een test gedaan en die zegt negatief dus zou het gewoon door de map komen dat alles door elkaar gegooid word

Reageren

word denk lichtelijk ongesteld ja  ik dan de pil gewoon door blijven slikken of nu stoppen voor een week en dan weer doorgaan met slikken

Reageren
    John (moderator)

Dat zal nog wat oud bloed van de vorige bloeding zijn

Reageren

Lijkt me sterk want slik hem continu door

Reageren
    John (moderator)

Als je nou een bloeding krijgt (rood bloed) last dan een stopweek in.

Reageren
    Anoniem

Dinsdag (gister) kwam ik er achter dat ik mijn pil was vergeten. Ik ben afgelopen vrijdag weer begonnen met de pil na mijn stop week. En heb zaterdag op zondag gemeenschapgehad. Nu heb ik vandaag op advies van de dokter de MAP maar genomen.

mijn stopweek zou nu inprincipe over 2 weken zijn. Alleen zitten wij dan met een feest weekend waar ik liever niet ongesteld bij ben.

zou het kunnen dat ik alsnog een week eerder (dus over twee werken) een stop week houd?

En stel ik krijg bloedverlies na het nemen van de MAP, kan ik dan vast een stopweek inlassen en ben ik dan na het starten van de pil na 7 dagen weer beschermd?

Reageren
    John (moderator)

Nee, je moet de strip verder afmaken en dan een stopweek inlassen. Hierna ben je pas weer beschermd

Reageren
Reageer op: Pil doorslikken na gebruik morning after pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.