- MFV29 maart 2011 om 15:55
Hey iedereen,
Ik ben een meisje van 20 jaar oud en neem al ongeveer 3 jaar microgynon. Soms veroorzaakt deze pil een beetje problemen zoals: menstruatie komt te laat of bijna geen bloed maar voor de rest niets. Ik slik de pil ook door voor 2 maanden en doe dit al sinds een jaar ongeveer en heb nooit echt problemen gehad, maar sinds vanmorgen heb ik dikke bruine scheiding en het stopt niet, eerst was het alleen bij toiletgang maar nu moet ik echt maandverband gebruiken, ik heb ook lichte krampen. weet iemand hoe dit komt?3 reactiesReagerenMFV29 maart 2011 om 16:02Ps. ik ben sinds 2 vrijdagen geleden de pil weer begonnen en heb hem afgelopen zaterdag vergeten maar zondag morgen toch nog genomen.
ReagerenAnoniem29 maart 2011 om 18:32Lees ook:
Bruine afscheiding (continu)
http://www.dokter.nl/forum/Vagina-baarmoeder-eierstokken/172855-Bruine-afscheiding-continu.htmlBruine afscheiding microgonon 30
http://www.dokter.nl/forum/Menstruatie/90112-bruine-afscheiding.htmlBruine afscheiding! Sinds 4 maanden microgynon 30.
http://www.dokter.nl/forum/Menstruatie/87557-bruine-afscheiding.htmlDoorslikken de pil
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Anticonceptie-abortus/44402-doorslikken-de-pil/Page-3.htmlClarisse29 maart 2011 om 18:34Door het regelmatig wijzigen van de hormonale cyclus kunnen afwijkende bloedingen optreden. Probeer de pil een periode zonder wijzigingen te gebruiken en zie of de klachten weer verdwijnen.
Reageren



