Zoeken Vraag het forum

Bloeden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wilma

Tijdens de gemeenschap begon ik in één keer spontaan te bloeden, terwijl ik nog aan de pil ben.Ik gebruik de pil al enige tijd en dit is mijn nog nooit overkomen. 2 dagen geleden heb ik de hele nacht met buikpijn gelegen en nu heb ik buikkrampen. Moet eerlijk toegeven dat ik mijn maandelijkse menstruatie de eerste keer dat ik gemeenschap kreeg de pil nog niet had ingenomen en ben het ook 1 keer vergeten. Ik ben afgelopen min.2 weken misselijk geweest en mijn linkerborst voelde op zijn tijd gespannen af. Kan dit ook duiden op een zwangerschap of eventueel miskraam. Ik hoop dat u mijn vraag kan beantwoorden

2 reacties
    Reageren
    Axl

Beide vragen dienen met een JA, DAT KAN te worden beantwoord. Doe een zwangerschapstest, of ga naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Ik begrijp niet wat je wil uitleggen. Kun je je verhaal duidelijker omschrijven? je maakt je zinnen niet af en schrijft alles door elkaar. Voor mij is het onduidelijk wat je nu precies bedoelt.

Maar ik ben het eens met ‘AXL’ dat je vruchtbaar kunt zijn als je onveilige seks hebt doordat je de pil niet goed slikt.

Reageren
Reageer op: Bloeden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.