- anoniem j26 mei 2010 om 21:08
hoi allemaal
ben nu 1 week ongeveer gestopt met de pil omdat ik graag zwanger wil worden, heb nu afgelopen 3 dagen flinke eetbuien, en meer last van hoofdpijn en draaierig gevoel soms in mijn maag, ook wat pijn in mijn onderbuik soms, zijn dit verschijnselen van zwangerschap of komt dit echt door de pil
bedankt j
5 reactiesReagerenbrenda A26 mei 2010 om 22:44als je graag zwanger wil worden zou je wat meer kunnen gaan lezen over hoe en wanneer je vruchtbare dagen zijn, wanneer de zwangerschapsverschijnselen kunnen optreden enz.enz.
Reageren
ook is het verstandig om te stoppen met roken, alkohol te drinken en om de juiste vitaminen voor vrouwen die zwanger willen worden te gaan slikken.
na 1 week gestopt te zijn met de pil kun je nml nog geen zwangerschapskwaaltjes hebben. soms heb je wat last van het ontpillen, dat kan zelfs een paar maanden duren, maar dat hoeft niet.
Google eens op zwanger en je vindt leuke websites en veel informatie.
groetjes, Brendaanoniem j26 mei 2010 om 22:52goede avond
ik ben nu sinds vorige week gestopt met de pil
in die week heb ik flink veel eetbuien, vooral in hartige dingen en zoete dingen, heb ook regelmatig hoofdpijn, en vaker emotioneel. soms als ik wat heb gegeten krijg ik een draaierig gevoel in mijn maag, heeft iemand hier ook last van? waar kan dit aan liggen?bedankt
Reagerenanoniem j27 mei 2010 om 07:57Ik rook niet en drink ook geen alcohol, ben zelfs ook al begonnen met die pillen voor vrouwen.
Reageren
maar bedankt voor je adviesEelco28 mei 2010 om 20:11Ik heb sterk het vermoeden dat deze symptomen worden veroorzaakt door het “ontpillen”.
ReagerenAnoniem28 mei 2010 om 20:12