- Niels Louis22 februari 2010 om 17:28
Hallo,
Afgelopen zondag hebben mijn vriendin en ik onveilige sex gehad. Ze had vrijdag avond de pil ingenomen, maar ze was het zaterdagavond vergeten weer te doen.
Gistermiddag hadden we dus onveilige sex. En gisteravond om 23.30 heeft ze alsnog de pil van zaterdag en de pil van zondag ingenomen. Nu wil ik weten wat we het beste kunnen doen….4 reactiesReagerenAnoniem22 februari 2010 om 23:30–27 augustus 2021 om 05:41Hallo
Reageren
Ik heb een avond onveilige seks gehad en de volgende dag heb ik denk ik de pil genomen of toch niet? Ik heb toen die nacht nog uit voorzorg een extra pil genomen en de volgende ochtend gewoon weer 1 zoals normaal. Ben ik nog beschermd tegen zwangerschap. Want heb nu stress van alle kanten ben er niet lekker van:(–27 augustus 2021 om 05:43ik zit trouwens in week 2 (2e rij van me strip)
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2021 om 16:30Als je in week 2 een pil vergeet of te laat inneemt is dat ver der geen probleem. als je dan maar de vergeten pil alsnog inneemt als je het opmerkt. Je bent gewoon beschermd
Reageren