Ik ben terug begonnen met de pil vorige vrijdag dit was niet op de eerste dag van mijn menstruatie. Kan ik dan vandaag seks hebben zonder extra voorbehoedsmiddel of vanaf wanneer?
Dus dat wil zeggen dat ik dan pas op dag 8 van de pil weer zonder condoom seks zou kunnen hebben? Moet ik dan wachten tot ik de pil van dag 8 savonds heb ingenomen of kan ik gewoon seks hebben vanaf dag 8 start zegmaar
Als je de pil neemt en je hebt een stopweek, begin je na de stopweek (7 dagen) gewoon weer met de pil. En dat is dan niet op de eerste dag van de menstruatie. Op de eerste dag van de menstruatie start je met de pil als de eerste keer de pil gaat nemen.
Het is toch vooral goed om eens de bijsluiter van de pil te lezen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dan ben je dus niet direct weer beschermd, een stopweek mag niet langer dan 7 dagen duren.
Lees de bijsluiter van je pil eens door, dan weet je wanneer hij werkt en wanneer niet en wat je dan moet doen.