Goedemorgen,
Vorige week woensdag 3 januari ben ik samen met mijn vriend naar de MacDonalds geweest. Een uur nadat we thuiskwamen werd ik misselijk en kreeg ik buikpijn. Ik heb die avond en de hele nacht door overgegeven. Woensdagnacht/donderdagochtend om 06:15 voor het laatst.
Op dat moment zat ik in mijn stopweek. Ik ben afgelopen maandag 8 januari weer begonnen met de 1e pil uit mijn strip. De dagen nadat ik had overgegeven was ik af en toe nog misselijk, maar ik hoefde niet meer over te geven, maar als ik wat ging eten ging m’n maag rommelen en een beetje pijn doen. Misschien om dat alles weer op gang moest komen?
Nu heb ik gisteren seks gehad. Mijn vriend en ik doen altijd voor het zingen de kerk uit. Klopt het dat de pil nu wel gewoon weer werkt? Het is namelijk niet in mijn pilstrip gebeurd dat ik moest overgeven, maar in mijn stopweek. Maar ik merkte afgelopen maandag wel aan mijn maag dat dat nog niet helemaal als van ouds was, maar nogmaals, toen had ik al 4 dagen niet meer overgegeven.
Is de pil die maandag dan wel gewoon goed ingewerkt? Ondanks je nog wat maagklachten kan hebben?