Ik neem de pil (noranelle 20) en ben ondanks dat ik de pil zeer nauwkeurig neem en mijn vriend uittrekt voor het orgasme nofsteeds bang voor zwangerschap. Deze maand ben ik weer extra bang (oa omdat ik monuril moest nemen voor mijn blaas ontsteking en ik bang ben dat het de pil minder goed liet werken ookal zegt mijn dokter dat her geen invloed heeft). Ook heb ik allerlei symptomen zoals rugpijn, gevoelige tepels, licht in hoofd,… en ik weet niet of dit symptomen van stress, zwangerschap of van het doornemen van de pil is (ik heb 1 stopweek overgeslagen dus niet dat ik al maanden doorneem ofzo).
Nu heb ik deze ochtend met ochtendurine een test gedaan, gewoon om mezelf gerust te stellen. Deze was negatief. Ik heb 4 weken, 3 weken en een week geleden seks gehad.
Omdat ik aan de pil ben vind ik het moeilijk in te schatten wanneer ik een test kan doen.
De seks was altijd met uittrekken zodat hij niet in me klaarkwam.
Is de test die ik deze morgen heb genomen betrouwbaar of heb ik ze te vroeg genomen?
Alvast heel erg bedankt!
Ik denk dat je toch vooral last hebt van angst en stress. Dat zou je dan eens met en psycholoog moeten bespreken
Ik heb een vaste psycholoog en we zijn aan het werken hieraan want de angsten zijn op alle vlakken niet enkel zwangerschap.
maar ik wil gewoon weten of deze test van in de ochtend betrouwbaar is?
Je kunt zo toch echt niet zwanger raken... en ja de test is betrouwbaar
sorry hier ben ik weer
Het is nu dag 4 van m’n stopweek. Zoals ik al zei heb ik de pil even doorgenomen.
Normaal krijg in mijn bloeding op dag 5 van mijn stopweek.
Nu ging ik net naar toilet en toen ik veegde hing er helder bloed aan. Maar een paar uur later niets in mijn onderbroek.
Het is dus een dag te vroeg en raar want normaal is het altijd vanaf het begin veel.
Nu ben ik weer teveel aan het denken en aan het lezen op het internet, kan dit een innestelingbloeding zijn of mijn regels die om een of andere reden trager op gang komen?
Tweede vraag:
Ik deed die zwangerschapstest uit mn vorige bericht omdat ik symptomen had. Symptomen komen toch door de hormonen van de zwangerschap namelijk HCG? Dus dat zou betekenen dat de test positief zou zijn als ik zwznger was aangezien de hormonen er zouden zijn om te symptomen te veroorzaken?
Ik ben gewoon bang dat de test negatief is terwijl sat ik toch zwanger ben. Doordat ik te vroeg getest zou hebben ofz…
het is nu de ochtend erna, nog steeds niks
enkel rood bloed wanneer ik afveeg na het toiletbezoek
in mn maandverband een beetje bruin maar niet zoals normaal.
help
net op het toilet geen rood bloed maar precies zwart slijm, slijm maar wat vaster van textuur. Het leek een beetje op koffiedrab.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Gewoon even rustig afwachten