- Lp5 november 2022 om 12:01
Hi,
Ik ben jn mijn vorige cyclus drie dagen de pil vergeten. In mijn stopweek weinig tot geen bloeding gehad. Ik heb dan ook alle drie de pillen meteen ingenomen. Doordat ik bijna geen bloeding had heb ik wel getest. Deze waren negatief.
Nu ben ik twee weken geleden gestart met de nieuwe strip, zoals hetnormale ritme weer. Exhter heb ik nu spotting een paar dagen.Het uitblijven van de menstruatie en deze spotting, kan dat te wijten zijn aan de drie vergeten pillen in mijn vorige cyclus en dat er een disbalans is momenteel? Ik ben nl bang voor k*nker in baarmoeder of eierstokken of zo
Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenAlias5 november 2022 om 13:40Alledrie de pillen ingenomen? Tegelijk? 😳
Wat staat er op de bijsluiter over vergeten pillen en wat dan te doen?
ReagerenLp6 november 2022 om 07:40Die had ik dus niet bij de hand🙈 maar niet dit inderdaad
ReagerenAnoniem6 november 2022 om 08:57Grappig dat mensen tegenwoordig alles online kunnen vinden, behalve belangrijke dingen zoals bijvoorbeeld bijsluiters van medicatie. En dan vervolgens wel weer in staat zijn op een dergelijk forum terecht te komen,zodat iemand anders dan alsnog voor ze op kan zoeken wat er in die bijsluiter staat
Reageren