Zoeken Vraag het forum

Mirena spiraal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Oke dus een menstruatie het meest? Ook al heb ik die normaal de 1ste van de maand?

John (moderator)

Met een spiraal kan je menstruatie nogal gaan veranderen

Reageren
    Anoniem

Ja dat klopt heb ik ervaring mee. Dank uIk heb toen 3 jaar een mirena gehad en niet gebloed. Nu na enige twijfel toch weer een nieuwe mirena en nu 5 maanden geen bloedverlies en nu opeens wel. Ik had eigenlijk gedacht of gehoopt dat mijn lichaam hetzelfde zou reageren als de vorige keer. Maar dit kan dus blijkbaar verschillen?:(

Reageren
    John (moderator)

Dat kan idd verschillen

Reageren
    Anoniem

Jammer hoop dat het snel voorbij is haha

Reageren
    Anoniem

Ik heb voor de zekerheid nog getest ondanks dat u zei dat ik niet zwanger kan worden van penetratie zonder sperma klopt dit? Het is nu 4 weken geleden testen negatief. Dus ik hoef me nergens druk over te maken of is het nog te vroeg met testen?

Reageren
    John (moderator)

Niet zwanger dus

Reageren
    Anoniem

Oke niet te vroeg getest?

Reageren
    John (moderator)

testen kan al vanaf 2 weken

Reageren
    Anoniem

Oh oke dat wist ik niet. Dank u wel!
    Is het dan al vaak genoeg hcg?

Reageren
    John (moderator)

Normaliter wel

Reageren
    Anoniem

Oke fijn! Ik heb nog een vraag het is sws toch niet een gebruikelijke symptoom dat je bloed als je zwanger bent? Dus ik stress me eigenlijk helemaal voor niks?

Reageren
    John (moderator)

De eerste weken van een zwangerschap kunnen er soms wel kleine bloedingen optreden. Maar je hebt een negatieve zwangerschapstest en je hebt een mirena.

Reageren
    Anoniem

Ja dat klopt en ook nog zonder ejaculatie..

Reageren
    anoniem

Hoelang zou je kunnen bloeden als je zwanger bent dan? is dat 1 dag?

Reageren
Reageer op: Mirena spiraal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.