- Anoniem24 september 2021 om 12:52
Goedemiddag, ik heb woensdag sex gehad en hij was in mij 2* maar zonder condoom na die 2 keer heeft hij een condoom om gedaan en gingen we door en in de condoom heeft hij gelost maar moet ik dan nog een morning after slikken of is er geen kans om zwanger te worden
Hij heeft 2 kleine stoten geven zonder condoom daarna heeft hij een condoom omgedaan
4 reactiesReagerenAnoniem24 september 2021 om 14:35Voor duidelijkheid we hebben sex gehad en hij heeft 2 keer heen en weer bewogen in me en toen er uit gehaald hij was nog niet klaar gekomen en hewft daarna condoom omgedaan en gingen we verder
Maar er was geen voorvocht dus is he rhandig als ik tich map drink of is de kans heel klein?
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2021 om 17:53Om zwanger te raken moet er toch echt sperma in je vagina terecht komen. Zo zul toch niet zwanger raken. Maar handig is het niet om dat zo te doen. Het kan zomaar een keer mis gaan
ReagerenAnoniem24 september 2021 om 18:45Klopt het was niet de bedoeling zo maar voorzekerheid wel slikken dus want van vocht vocht weet ik niet 100% zeker
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2021 om 18:47Als je meer zekerheid wilt moet je ze nemen
Reageren