- Help23 september 2021 om 19:44
Ik zit nu in mijn stopweek en wordt doorgaans altijd dinsdags ongesteld. Nu is het donderdag en nog altijd niet ongesteld. Ik ben geen pil vergeten, wel had ik in mijn vorige cyclus een keer overgegeven binnen 4 uur na mijn pilinname. Ik heb toen een pil geslikt van mijn reservestrip, maar deze blijkt van 5/2021.. geloof dus over de datum. Toen niet gezien natuurlijk. Ik werd toen ook amper ongesteld in de stopweek, een dag/ochtend en verder niks. Nu dus helemaal niet.. kan ik zwanger zijn?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 september 2021 om 19:48Als de reservepil 05/2021 was, dan is dat verder geen probleem. De vraag of je zwanger zou kunnen zijn kan natuurlijk niemand zo beantwoorden. Daar zou je dan een test voor moeten doen
ReagerenHelp23 september 2021 om 19:50Dan lijkt het me sterk.. slik namelijk super consequent de pil en verder niet vergeten of gekke dingen kwa overgeven etc. Dan zal de pil toch gewoon goed moeten beschermen lijkt mij..
ReagerenJohn (moderator)
23 september 2021 om 19:57Dat zou dan idd moeten… Maar je vraagt zelf of je zwanger zou kunnen zijn
Reageren