Zoeken Vraag het forum

Hormonen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maaike

Hoi,

Ik voel me vreselijk gefrustreerd.. ik ben 20 jaar, en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb al 6 verschillende soorten pillen uitgeprobeerd,( vanaf me 14e) maar ik krijg altijd van de pil pijn in achterhoofd, en een trekkerig gevoel in me buik, rug en benen. Heel veel kramp in me onderbuik. Ik weet Niet meer wat ik moet doen..

Me vriend vind het zo langzamerhand ook erg vervelend… aangezien het altijd met condoom moet, en ik vind het ook heel erg. Wanneer ik iedereen hoor praten dat de pil zo goed werkt:S.

De gynecaloog, (vond ik) deed er nogal luchtig over, ik kan ook niet aan een spiraal, aangezien de hormoonhuishouding, en een koperspiraal vond ze niks.

Wat ik moet ik nu?? aangezien zwanger worden ook geen optie is

Alvast bedankt voor de reacties..

Groeten Maaike

1 reactie
    Reageren
    Linde

Wonderlijk dat er niet is gesproken over de Mirena. De voorlichting over voorbedoedmiddelen is niet god georganiseerd, dus ik begrip het prbleem waar je mee zit.
    Ga eens kijken op de site http://www.anticonceptieonline.nl, daar is gynaecoloog Beerthuizen die alle informatie aanbiedt die jij nodig hebt.
    Misschien zijn er hier nog vrouwen die jouw vraag begrijpen en je verder kunnen helpen, ga in ieder geval even op die site kijken.

Reageren
Reageer op: Hormonen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.