- shkh30 april 2019 om 07:42
Hey,
Ik ben een meisje van 20 en ik neem de anticonceptiepil elke ochtend om 8:30. Normaal gezien, als ik de pil 1 dag niet neem, ben ik meteen ongesteld. Ik heb altijd veel bloedverlies en ook altijd vanaf de eerste dag al!
Nu ben ik al 4 dagen in mijn stopweek en ik verlies maar geen bloed? Dit is heel abnormaal voor mij…
Vorige maand heb ik de pil doorgeslikt omdat mijn vader vorige maand gestorven is aan zelfmoord en ik wou niet dealen met ongesteld zijn toen.
Ik lees overal dat die stress en shock er wel voor kunnen zorgen dat ik daardoor niet ongesteld word? Ik weet het niet ik ben heel bang dat ik zwanger ben ookal zegt iedereen dat dat niet kan als ik de pil zo perfect neem altijd…
Ik ben gisteren bloed gaan laten trekken bij de dokter en vandaag in de avond ga ik de uitslag weten…
Maar ik wou toch weten of er nog mensen zijn die dit hebben meegemaakt / er mensen zijn die me hulp of raad kunnen bieden? Wat denken jullie…? Ik slaap echt niet van de stress en angst die ik nu voel…1 reactieReagerenJohn (moderator)
30 april 2019 om 20:36Ik enk toch dat het met stress/verdriet en spanningen te maken heeft. Bovendien kan het best wel eens voorkomen, dat je menstruatie wat later is, en zeker als je de pil hebt doorgeslikt
Reageren