Zoeken Vraag het forum

ik word niet ongesteld in mijn stopweek???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • shkh

Hey,
    Ik ben een meisje van 20 en ik neem de anticonceptiepil elke ochtend om 8:30. Normaal gezien, als ik de pil 1 dag niet neem, ben ik meteen ongesteld. Ik heb altijd veel bloedverlies en ook altijd vanaf de eerste dag al!
    Nu ben ik al 4 dagen in mijn stopweek en ik verlies maar geen bloed? Dit is heel abnormaal voor mij…
    Vorige maand heb ik de pil doorgeslikt omdat mijn vader vorige maand gestorven is aan zelfmoord en ik wou niet dealen met ongesteld zijn toen.
    Ik lees overal dat die stress en shock er wel voor kunnen zorgen dat ik daardoor niet ongesteld word? Ik weet het niet ik ben heel bang dat ik zwanger ben ookal zegt iedereen dat dat niet kan als ik de pil zo perfect neem altijd…
    Ik ben gisteren bloed gaan laten trekken bij de dokter en vandaag in de avond ga ik de uitslag weten…
    Maar ik wou toch weten of er nog mensen zijn die dit hebben meegemaakt / er mensen zijn die me hulp of raad kunnen bieden? Wat denken jullie…? Ik slaap echt niet van de stress en angst die ik nu voel…

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik enk toch dat het met stress/verdriet en spanningen te maken heeft. Bovendien kan het best wel eens voorkomen, dat je menstruatie wat later is, en zeker als je de pil hebt doorgeslikt

Reageren
Reageer op: ik word niet ongesteld in mijn stopweek???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.