- Eugenia25 april 2019 om 22:45
Hoi ik ben eugenia en ik heb een vraag
Ik heb 2 dagen geleden sex gehad met een jongen maar wel met een condoom alleen nadat hij kwam had hij hem eruit getrokken maar toen was de condoom uit en we weten niet zeker of het wel of nie in mij zat wat we wel weten is dat een deel van al het sperma in de condoom zat en een deel was op zijn eigen buik beland ik heb voor de zekerheid een morning after pil geslikt uit voorzorg dat ik nie zwanger zou raken en dat heb ik 2 uur na de sex gedaan aleen ik vraag me af of ik hier nie te vroeg me was…
ik ben inmiddels 2 dagen verder en ik ben op vakantie in Londen maar ik ben echt bang dat ik toch zwanger ben geraakt en wat ik ook wel weet is dat ik sex heb gehad op de verwachte dag van mijn menstruatie wat niet slim was heeft iemand hier een antwoord op??1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 april 2019 om 23:01Je was niet te vroeg met de morning after pil
Reageren
“en wat ik ook wel weet is dat ik sex heb gehad op de verwachte dag van mijn menstruatie wat niet slim was” Ik weet niet waarom je dat denkt, maar het klopt niet. Zo kort voor de menstruatie kun je namelijk niet zwanger raken.