- In de war20 januari 2019 om 23:07
beste
even een vraagje
ik heb net gezien in mijn agenda dat ik vorige keer een stopweek van 5 dagen gehouden heb. En daarna heb ik een strip doorgeslikt (geen een vergeten ofzo) nu zou ik op de eerste dag van mijn stopweek (woensdag dus want heb nog een pil voor maandag en dinsdag) onveilige seks willen hebben want mijn vriend blijft slapen en doen het graag zonder condoom.
Nu was mijn vraag moet ik mijn stopweek dan nu terug 5 dagen maken om echt veilig te zijn dan, omdat mijn vorige stopweek ook 5 dagen was? Of 6 dagen ?
Of moet het nu echt een stopweek van 7 dagen zijn omdat ik een strip heb doorgenomen?
En Ps als ik geen een pil vergeten ben en binnen de 4 u geen diarree of heb moeten overgeven. Is onveilige seks dan beschermd in de stopweek?
dankjewel al!
2 reactiesReagerenIn de war20 januari 2019 om 23:08met die of 6 dagen bedoelde ik dus of moet deze stopweek 6 dagen duren? ?
ReagerenJohn (moderator)
20 januari 2019 om 23:43Je moet gewoon een stopweek van 7 dagen houden zoals dat eigenlijk zou moeten. Je bent dan ook gewoon beschermd in de stopweek
Reageren