- Anoniem30 augustus 2018 om 20:48
Hallo
In het begin van mijn regels heb ik een morning afterpil genomen. Gisteren heb ik mijn laatste pil genomen. Ik merk nu net dat ik al donker bruin (bloed denk ik, zoals int begin van mijn regels verlies) heb. Kan dit kwaad dat ik nu al mijn regels heb gekregen heb want normaal krijg ik die altijd zondag pas.
13 reactiesReagerenAnoniem31 augustus 2018 om 09:05En nu kijk ik net in mijn onderbroek en nu heb ik geen bruin bloed meer. Moet ik me nu zorgen maken?
ReagerenJohn (moderator)
1 september 2018 om 02:08Nee hoor
ReagerenAnoniem5 september 2018 om 16:34Een update: zondag heb ik op tijd mijn regels gekregen. Maar ik merk nu dat ze stilletjes gaan stoppen, dus dat ik al wat minder bloed verlies. Morgen start ik terug met de pil en dan is normaal mijn bloeding gedaan op vrijdagavond. Komt dit door de MAP? En ben ik vanaf dag 1 terug veilig door mijn pil?
ReagerenCatootje5 september 2018 om 17:05Aan het begin van je regels heb je de map geslikt. Tijdens je menstruatie is de kans al minimaal. Verder begrijp ik dat je de pil gebruikt. Als je die trouw slikt is de kans op zwangerschap sowieso nihil. De map is er echt voor noodgevallen want hij ontregelt je hormoonhuishouding en dat kan klachten geven.
ReagerenAnoniem5 september 2018 om 17:17Maar ik ben vanaf morgen (morgen neem ik terug mijn pil na de stopweek) terug meteen beschermd of niet?
ReagerenAnoniem5 september 2018 om 18:26Ik kan er niet meer aan uit. Ben ik nu na mijn stopweek meteen beschermd of moet ik nog de komende 7 dagen een condoom gebruiken?
ReagerenAnoniem5 september 2018 om 23:09En kan het geen kwaad als mijn regels eerder zijn gestopt als anders in de stopweek?
ReagerenJohn (moderator)
6 september 2018 om 01:59De MAP kan dat veroorzaken. Je bent na de stopweek gewoon weer beschermd
ReagerenAnoniem8 september 2018 om 22:02Ik heb de eerste dag na mijn stopweek mijn pil 35 minuutjes later genomen, gisteren (tweede dag) heb ik mijn pil 25 minuutjes later genomen en vandaag op het uur zoals het zou moeten. Ik ben op dag twee na mijn stopweek intiem geweest met mijn vriend (en vandaag ook) zonder condoom. Ben ik beschermd door mijn pil nadat ik mijn stopweek heb gehad (ik maak me gewoon zorgen omdat ik dus vorige maand die map had genomen)
ReagerenJohn (moderator)
9 september 2018 om 01:14die tijdsverschillen maken verder niet uit. Als er maar niet meer dan 12 uur verschil in zit
ReagerenAnoniem9 september 2018 om 14:15Ik heb daarnet drie homeophatische korreltjes genomen (arnica) werkt dit op mijn pil? Want ik wil echt geen fouten maken met mijn pil, vandaar mijn vraag. Want ik wil niet zwanger worden.
ReagerenJohn (moderator)
10 september 2018 om 01:46dat heeft geen invloed op de pil
ReagerenAnoniem13 september 2018 om 20:23Ik heb nu al iedere dag na mijn stopweek mijn pil op tijd genomen en geen diarree gehad of moeten overgeven. Maar ergens blijf ik met de gedachte dat ik zwanger zou zijn.. maar normaal moet ik me toch geen zorgen maken of wel? (Het is de door de map dat ik me zorgen maak van vorige maand en dat mijn regels vroeger waren gestopt en vroeger waren begonnen)
Reageren